Har du brug for hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os. Har du spørgsmål til en vare, eller er i tvivl om en størrelse, pasform eller farve kan du skrive til os på info@everneed.dk i vores live chat, eller på facebook/Instagram. Vi gør hvad vi kan for at svare dig hurtigst muligt. Er du interesseret i at forhandle everneedprodukter i din butik kontakt os på mail@everneed.dk

Køb på afbetaling – Læs mere om Viabill her

Når du handler her hos everneed.dk optjener du loyalitetspoint. For at benytte denne fordel skal du blot oprette et login – herinde kan du følge med i hvor mange point du har optjent. Ved fx et køb på 499kr optjener du total 49 point som kan konverteres til en rabatkupon lydende på DKK 9,80. Du optjener point hver eneste gang du handler hos everneed.dk  Du kan først se dine point, når din ordre er afsendt. Har du ikke fået de optjente point fra din ordre, skal du kigge om din ordre er afsendt, eller om den er under behandling, det kan du se på din kvittering for bestilling. Dine loyalitetspoint kan benyttes når din returret på 14 dage er ovre. For at handle med dine point skal du være logget ind.

Hvad sker der med mine point, hvis min ordre bliver annulleret?

Hvis din ordre bliver annulleret, så får du selvfølgelig dine point tilbage. Hvis du returnerer din ordre, får du til gengæld ikke dine point tilbage.

Kan jeg ændre min ordre?

Ønsker du at ændre i din ordre, skal du kontakte kundeservice enten pr. telefon eller via vores kontaktformular

Alt efter hvor langt din ordre er i vores system, vil vi kunne ændre/annullere den. Hvis den er i gangsat på lageret, har vi ikke mulighed for ændringer.

Det er ikke muligt at tilføje produkter til din ordre, der er du nødt til at lave en ny bestilling, da det ikke er muligt for os at trække flere penge fra din konto, end det beløb du selv har accepteret ved bestilling.

Annullering af ordre

Du kan annullere din ordre ved at kontakte kundeservice enten pr. telefon eller mail. Det er en god idé at have dit ordrenummer klar, da det letter ekspeditionen.

Når din annullering er godkendt, vil du modtage en bekræftelse på mail, og pengene vil blive frigivet. Har du betalt med MasterCard eller VisaElectron, kan pengene reserveres i op til 30 dage. Det er din aftale med din bank som bestemmer reservationens varighed.

Gaveindpakning

Ønsker du dine gaver pakket fint ind, skal du vælge gaveindpakninger ved hvert produkt i din indkøbskurv. Det koster 10,00 kr. Har du gennemført din ordre uden at vælge indpakning, er det ikke muligt for os at rette det efterfølgende, da vi ikke kan trække flere penge på din konto, end hvad du selv har accepteret i dit oprindelige køb.

Bestilling

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, kan du starte med at kigge i dit spamfilter i din indbakke. Hvis den ikke er landet der, kan du kontakte kundeservice, som kan finde din ordre frem med dit navn eller mail. Her kan de kontrollere, om din angivne e-mail adresse er korrekt, rette den og sende dig en ny ordrebekræftelse. Det kan også være at dit køb ikke er gået igennem

Returnering og tilbagebetaling

Vi tilbagefører dine penge, så snart vi har modtaget og kontrolleret din returnering. Udfyld gerne vedlagte formula i din pakke. Der kan gå mellem 5 – 7 hverdage, før vi modtager din returnering med Postnord eller GLS. Du får automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi modtager din returnering og vi har tilbageført dine penge. Ved betaling med betalingskort går der kun få dage, før du modtager dine penge.
Vi anbefaler at der returneres som en forsikret pakke og med Track & Trace nummer så vi altid kan finde din pakke.

Læs mere om returnering og ombytning her

All pakker kan spores via PostNord hjemmeside her

Kundeservice telefon: 71906014

Telefonen er åben alle dage fra 10 – 15